کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فروش نوکیا در تعطیلات از گوگل، اچ‌ تی‌ سی و وان‌ پلاس بیشتر شد

اچ‌ام‌دی گلوبال در سه‌ماهه‌ی پایانی سال گذشته‌ی میلادی موفق شد بیش از شرکت‌های دیگری چون گوگل، اچ‌تی‌سی و وان‌پلاس گوشی هوشمند بفروشد.

فروش نوکیا در تعطیلات از گوگل، اچ‌ تی‌ سی و وان‌ پلاس بیشتر شد

نوکیا از نظر فنی دیگر تولیدکننده‌ی گوشی همراه به‌حساب نمی‌آید؛ اما بنا‌به گزارش‌ها، گوشی‌های برند نوکیا که توسط اچ‌ام‌دی گلوبال تولید می‌شوند، از نظر فروش موفق به پشت سر گذاشتن گوگل، اچ‌تی‌سی و وان‌پلاس شده‌اند. نیل شاه، تحلیلگر مؤسسه‌ی کانترپوینت، در توییتر فاش کرد که آمار فروش گوشی‌های اندروید نوکیا در سه‌ماهه‌ی پایانی ۲۰۱۷ و در ایام تعطیلات از گوشی‌های ساخت اچ‌تی‌سی، سونی، گوگل، لنوو و وان‌پلاس پیشی گرفته است. براساس گزارش وب‌سایت TechRadar، اچ‌ام‌دی در سه‌ماهه‌ی پایانی ۲۰۱۷ موفق شد ۴.۴ میلیون دستگاه گوشی با برند نوکیا به فروش برساند. این مقدار فروش در سه ماه از میزان فروش پیکسل‌های گوگل در کل سال بیشتر است.

هرچند مشاهده‌ی گوشی‌های با برند نوکیا در بازار و رقابت آن‌ها با دیگر برندها اتفاق خوبی است؛ اما سهم کلی آن‌ها از بازار گوشی‌ هوشمند همچنان بسیار ناچیز است. اگر این ارقام صحیح باشند، گوشی‌های اچ‌ام‌دی گلوبال با سهم تقریبا یک درصدی از مجموع فروش جهانی در جایگاه یازدهم قرار می‌گیرند؛ در نتیجه این شرکت هنوز مسیر درازی برای نزدیک شدن به رقبای قدرتمندی همچون هواوی، سامسونگ یا حتی اپل در پیش دارد؛ اما اگر همین روند در طول یک سال تداوم یابد، فروش اچ‌ام‌دی می‌تواند از فروش ۱۰.۵ میلیونی گوشی‌های برند نوکیا لومیا در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ و در دوران گوشی‌های ویندوزفون پیشی بگیرد.

اچ‌ام‌دی در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری یک کنفراس خبری در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون در ماه آینده است. انتظار می‌رود این شرکت در این رویداد از طیف متنوعی از گوشی‌های مدل ۲۰۱۸ خود از جمله نوکیا ۹ رونمایی کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40546 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/25 تعداد مشاهده: 2733
سافت گذر